مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-10سياسي

میزگرد فارس| روایتی از موفقیت ها، چالش ها و دغدغه های دختران امروز ایران


گفت و گوی صمیمانه پیرامون ظرفیت ها، چالش ها و جایگاه دختران در کشور با حضور چهار تن از دختران نصف جهان در دفتر خبرگزاری فارس اصفهان برگزار شد تا با توانایی ها و ظرفیت های دختران نسل حاضر آشنا شویم و به بررسی چالش ها و مشکلات و موانع و امکانات حوزه دختران .

-      درست ایفا نکردن مسؤولیت ها,  چالش پیش روی دختران  در آغاز این گفت وگو کاملا صمیمانه ستایش دوران، دانش آموز سمپاد با بیان تعریف خود از دختر گفت: دختر انسانی است که خداوند برای او شأن خاصی در نظر گرفته و به سبب این شأن و احترام، من به عنوان یک دختر مسلمان از طرف دین اسلام این احترام را دریافت می کنم و هیچ زمانی از دختر بودن خودم پیشمان نبودم.

وی ادامه داد: دختر در پیشگاه خداوند و در فرهنگ و دین ما سزاوار احترام است و اتفاقا برنامه ای که دین اسلام برای دختران و بانوان ارائه داده برنامه ای کامل و بدون نقص است که اگر ما مشکل یا چالشی پیش روی دختران می بینیم به کسانی بر می گردد که مسؤولیتی در خانواده و جامعه داشته و آن را به درستی ایفا نکرده اند.

موانع پیش روی دختران، ساخته ذهن است در ادامه فاطمه زهرا فولادگر، دانشجوی دارای مدال طلای المپیاد تاکید کرد: ما دخترها از نظر توانایی با پسران تفاوت زیادی نداریم اما نکته قابل توجه، نگاه ویژه فرهنگ ایرانی و دین اسلام به زن است 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزگرد فارس| روایتی از موفقیت ها، چالش ها و دغدغه های دختران امروز ایران

میزگرد فارس| روایتی از موفقیت ها، چالش ها و دغدغه های دختران امروز ایران